Jag och det som finns i mitt liv 20

Den här månaden

September.
Det är slutet på sommaren, just nu blåser och regnar det som fan. Häromdagen på min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) - förskola gick jag på gården i kortärmat hela eftermiddagen och vi åt mellanmål ute. För nu har jag VFU/praktik i fem veckor. Jag suger åt mig som en svamp för snart är terminen slut och jag ska jobba "på riktigt". Något jag inte suger åt mig är litteraturen som jag ska läsa... När jag kommer hem har jag ingen ork till något. Men imorgon ska jag ringa för att få en tid till kuratorn på universitetet. För min hand spökar i mitt huvud. Förra helgen var det roligt ändå för var vi på Hugo som öppnades här i Finspång. Gratis mat och lite mycket öl och massa roliga människor jag inte träffat på hundra år! Nästa helg åker vi till Borås för att fira en flytt. Det finns mycket att göra när hösten kommer. Men helst önskar jag att det var juni igen. Fast hösten kan vara fin den med i och för sig!

Vid bäverdammen september 2010

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej! Hur är det med dig? Vi kanske kan ha någon mys/ pysselkväll eller något lite senare i höst? :) när avslutar du studierna? Jag är klar nästa jul ungefär.. För er utbildning var ju inte så mycket kortare än min väl? Kramar

2011-09-19 @ 12:59:45
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Helena

Kramar om Älskar dig Hanna!

2011-09-20 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback