Jag och det som finns i mitt liv 22

Det här upprör mig

Det är mycket som jag blir upprörd över. Några exempel är:

när folk inte lyssnar på andra folk
när folk inte visar respekt för andra folk, naturen eller livet
när folk som bestämmer väljer att det ska vara typ hockey på TV istället för mina bästa program
när folk som bestämmer väljer att göra om typ That '70s show themet till någon form av julsång
när folk skiter i att göra det dom kan
när folk säljer kläder, Iphones och annat trams för en billig peng som bara är billig för att barn har slitit för sitt liv
när folk välkomnar Super nanny till sitt hem och på allvar ignorerar sina barns känslor
när folk jag bor med har ätit upp mitt godis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback