födelsedag och presenter

Nu är jag 25 år. Känns lite underligt... jag tror ju fortfarande att jag är 22. Men jag har ingen 25-årskris. Tror inte jag kommer få någon form av ålderskris. Eller kanske om jag blir 100 år. Det känns nog ännu underligare.
Jo, jag hade fest och nästan alla mina vänner kom. Det var mycket roligt! Jag fick massor paket, kändes som när man var liten. Ni vet då när man öppnade paket hela dagen lång och till slut mindes man inte vem man fått vad av. Nedan syns bilder på några av de saker jag fått, orkar inte lägga upp allt. Det skulle bli jobbigt och tråkigt att titta på. Inte för att det var tråkiga saker! Jag menar att det inte är så kul att sitta och titta på bilder på grjer bara. EH! (klicka på dem för förstoring)


En elgitarr med en förstärkare! Guitar Wolf, here I come!


En egen panda! Den heter '80s Baby Michael Jackson.
Jag blev nästan tårögd när jag öppnade paketet... (Bakgrunden var inte med i presenten, den har jag gjort själv.)

 

Ett par skor. Som är galet snygga men lite små... vet inte om jag ska byta till några andra. Storleken större är för stor. Fan mina små fötter!

Ett underbart och härligt album om mig från när jag föddes tills nutid. Mina systrar är nog de bästa man kan ha!



Kommentarer
Postat av: Malin

Den första bilden var riktigt cool! Skoj med en elgitarr. =)

2009-10-11 @ 20:14:31
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: emilie

Snygga skor!! Synd att de inte passar. Kan du inte lägga in en sula i de som är lite för stora? :)

2009-10-12 @ 19:25:43
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ska du bli rockstjärna? :)

2009-10-13 @ 00:20:30
URL: http://jaynikk.blogspot.com
Postat av: Hanna

Malin:

Jag gör mitt yttersta för att likna en rockstjärna, märk den tuffa plutmunne till exempel :) Det är apskoj med en elgitarr!!



Emilie:

De är skitsnygga! De som är en storlek större är för stora i öppningen liksom... de åker av foten när jag går. Ska lämna dem idag, får se vad det blir istället.



Niklas:

Jajjamensan! Ska skriva autografer på kvinnobröst och kasta ut elektriska apparater genom fönstren!

2009-10-14 @ 09:13:33
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback