sommar och resa

Nu är vi hemma efter vår två veckor långa semester. fan vad jag saknade min säng! har sovit på en säng från 50-talet som är hård som golv, på en bäddsoffa som gnisslar var gång man andas, på en luftmadrass och sen på en till bäddsoffa som var full av katthår så jag fick andnöd. men det är så semestrar ska firas. man ska ränna runt och bada och äta glass och klappar kor och busa med hundar och shoppa skor och träffa vänner och familj och släkt. jag älskar sommaren!

Sen blir det LONDON! yeeeha!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fyy, vad jag är avundsjuk!

2009-07-07 @ 22:48:42
Postat av: Malin

Vill också till London!



Hoppas du får en skön säng där, det förtjänar du efter de där "hårda" veckorna!



Hoppas vi ses i helgen igen, hörde att Helena ska hem!

2009-07-08 @ 10:25:54
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: Hanna

cicci:



du var ju där för inte alls så längesedan!! eller är det mina sovplatser du vill åt? :)



malin:



jag hoppas med att jag får en skön säng. annars får jag vara trött och stel i ryggen som en gammal gumma! vi sågs inte i helgen. jag var där på söndagen, i en park och sen hos en vän på profilen... inte mycket tegelbruk.

2009-07-14 @ 16:51:05
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback