i helgen och idag

I helgen var jag hos min mamma och pappa och fanny. det var både roligt och jobbigt. julen packades undan. det blev rabalder, som vanligt men, nu var det sorgligt och ledsamt. önskar att allt var som förut.
det blev lite skolarbete gjort. våra dator är jobbig och den nya är ännu jobbigare. tur att det inte är så långt till finspång. det finns ju datorer i skolan att låna. men det är svårt att sitta där. kan inte koncentrera mig just nu och datasalen känns alltid så spänd. 
vi var på loppis och jag fick en klädbetjänt av min mamma, köpte två lådor till hallen och ett paraply. älskar loppis!! det är så fina saker och billigt. ska köpa allt på loppis från och med nu. eller, kanske inte allt... mat och säng blir nog nytt...
hann även med fika hos grannen som fyllt år (jä, din pappa malin). det var god marängtårta och kakor som bjöds till kaffet. jag fick te för kaffe smakar inte gott.

På söndagen körde pappa mig hem i bilen för det var svårt att få med allt på bussen. vi bilade till bråbogatan där johnny plockades upp efter nattjobbet och så bar det av till ännu en loppis. men den här är inte så rolig. grabbarna köpte skivor. media markt fick sedan lite kunder och samuel ringde mig mitt i mitt surande och fick ett spydigt svar. men han överlever nog. det är ju samuel.

Idag har det gått fort! äta, spela, data, rita, skriva, måla, fika, läsa, måla, äta och data. men datorn är envis och bestämde sig för att fastna, så bilden blir inte klar idag. FÄN!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick marängtårterester när de kom upp en sväng till mig i söndags! =D

2009-01-13 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback