citat och träning och planer

"dom där japanska bussarna?" - samuel ågren när han gissade på transformers

Vi har datakrångel här hemma. det finns en som inte alltid vill starta när vi vill och en som stänger av sig. men det kommer fixas så snart vi får den nya delen. därför blir det inte mycket skriverier här.

Hör och häpna: hanna tränar gympa på friskis och svettis två gånger i veckan! så nu kommer jag bli snygg och pigg igen. fast det är svårt för jag gör fel steg hela tiden. men de jag hittar på istället är bra träning det med. blev klippt igår, så nu har jag ny frisyr. det blir bara bättre och bättre!

På fredag kommer det besök från götet och på lördag ska vi till uppsala! party tricksen kommer stå som spön i backen! perra ska till rimbo men vi hinner nog ses lite på söndagen innan vi far hem. helgen efter det ska jag till guldsmedhyttan och hälsa på hos syster med familj. följande helg efter det är det fest för matsa med pojkvän. den 14e och 15e är vi kattvakter. jag är fullbokad! men det är skönt.  

Kommentarer
Postat av: Lisa

meh, lägg upp naknakvinnan här då? Jag vill gärna se...:)



Och NEJ du svamlar inte :) :)

2009-01-27 @ 22:32:10
URL: http://lisara.blogg.se/
Postat av: hanna i norpan

ja det kan jag göra! ska besudla min blogg med lite naket :)

2009-01-29 @ 14:14:41
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback