Igen och igen

Jähä. Jag har tråkigt för jag har inte fixat nån att leka med ikväll. Får skylla mig själv. För det är bara jag som kan bestämma vad som ska ske och bli av i mitt eget liv. Citerar Dee Snider:


take a good look in your heart, tell me what do you see?
it's black and it's dark, now is that how you want it to be?
it's up to you, what you do will decide your own fate
make your choice now for tomorrow may be far too late
and then you'll burn in hell

hear no evil, don't you
see no evil, don't you
oh, burn in hell
lay no evil down on me
you're gonna burn in hell
speak no evil, don't you
think no evil, don't you
oh, burn in hell


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hanna är tillbaka? Emmie saknar Hanna. Vill Hanna leka med Emmie någon dag? :)

2009-12-23 @ 12:54:01
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emmie:



Hon är tillbaka lite då och då... Saknar dig med. Klart jag vill leka!!! Vet inte hur veckan ser ut än, men hon kan ringa på måndag kanske.

2009-12-26 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback