finspång och vänner och kärlek

Har varit i Finspång och lekt med familj och vänner. Alla systrarna var där och en bebbe och en hund och en mamma  och en pappa. Johnny var där ett tag och även Magnus. Men mest var det vi "ur Wallinare". Var hos Louise och Jimmy i fredagskväll. Fan vad roligt det är att prata med Losan! Jimmy med för den delen :) men Tornado är lite bättre på att tjattra.

Igår var jag hos Skölds och sen var jag hos Cicci. Fan vad roliga vi är i före detta grupp i!! Vi åt mat tills vi tjocknade. Sen blev det fyrverkerier. Sen kom jag hem till den sötaste och mest perfekta älskling som finns!

Idag har jag varit med Skölds igen. Det är underbart att de bor så nära och att de är underbara! Snart kommer Johnny hem från jobbet och då ska han få en puss och en kram och en puss och en kram och en puss och en kram och en puss och en kram och en puss och en kram...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nej ja har ju inte skaffat de än... Har bara mobilen... Men när ja får råd (förmodligen inte denna månad) ska ja fixa en.. =P

2009-08-23 @ 15:37:51
Postat av: Anonym

Jag tycker de roligt att prata med dig med! Nästa gång kommer ja till dig. Då kanske vi kan spela de där roliga spelet?=)

2009-08-23 @ 19:50:34
Postat av: Anonym

Wohoo good news ja shoppar en feleton på torsda.. =D Så snart kan man ringa!

Angående de andra så är det för hemskt men de kommer ordna sej även om inget kommer bli som de va förr eller skulle ha blivit.. Kan berätta när inte alla kan läsa

2009-08-26 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback