eld och öron och starlet och tema

I helgen var vi på ängen och hälsade på. det är så fint och härligt där! åt tårta och gick på stan och hälsade på en vän och drog upp ogräs och läste starlet! johnnys mamma hade sparat en hel hög som jag kan läsa när jag är där. blev inspirerad och kände nyss för att rita mig en egen starlet tjej. läser en biografi om janis joplin så hon fick en lite hippie touch också. men eftersom jag egentligen inte kan rita så måste jag be om hjälp med händer. de är alltid svårast att få till. varför?

Nästan hela grupp i gick till frisören idag. jag tog hål i öronen! de andra hejjade och skrattade. vi gör inte mycket annat än skrattar tror jag... har huvudvärk nu. emmie sa att hon också fick det när hon tagit hål. så det är nog inget att oroa sig för. själva örhänget är fult. en liten diamant! men den ska sitta i ett par veckor, sen byter jag illa kvickt!




S
ka se på pinnar som brinner ikväll. det är fint.

Jag vill ha nåt slags tema att skriva om här på min lite nya blogg. vad kan det vara? om bilar, mat, tuttar, blommor eller nåt annat intressant kanske... vill ha hjälp med detta dilemma!! ge mig tips!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, man ska ju inte ta hål i sin egen kropp Hanna! Om inte du älskar och vårdar den vem ska då göra det?



;-)

2009-05-01 @ 22:48:59
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: Helena

Men Hanna! Varför har du inte sagt det till mig?! Gjorde det ont? Har du sagt det till mamma? Hon kommer bli arg på dig! :)

2009-05-04 @ 19:16:02
Postat av: Hanna

malin:

nu älskar jag kroppen ännu mer! den är ju finare med lite bling bling! :D



helena:

det var bara dom i min grupp som visste att jag gjorde hål. emilie, johnny och emma visste att jag ville göra det. hemligt hemligt :D det gjorde lite ont. men inte aj ont.

mamma sa "nej men hanna!" vad hon oroar sig :)

2009-05-04 @ 19:53:39
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback