regn och kärlek och kanoter

grå grå grå.
Det är grått ute. blev plaskblöt om fötterna på jobbet. måste skaffa ett par gummistövlar. jag vill vara ledig så jag kan träffa familjen i guldsmedshyttan, leka med alla på liseberg, padla kanot, och bara mysa med familjen i huset på bergslagsgatan. min pappa vill sälja deras gamla bil till oss. måste prata med emma o anders. dom är verkligen super. älskar att jag kan se deras hus från våra fönster. och jag älskar dom. det gör jag faktiskt. emma har jag älskat sen den där kvällen hon bjöd mig på potatisgratäng och så gick vi på bio. anders har jag älskat sen han gjorde emma lycklig o kär. lovis har jag älskat sen hon föddes. de är så fina alla tre!





Jag och johnny och losan och jimmy ska padla kanot. det kommer gå skitbra! för det är männen som får svänga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback