jul och kosing

"Min jul ska vara kul
min jul får inte vara ful..."

Ännu ett år har gått och jag har för första gången firat jul i lidköping.
det var spännade, annorlunda, mysigt, roligt och faktiskt lite stressigt. först hemma på ängen, sen till farmodern och farfadern sedan hem igen, sen bar det av till mormodern och morfadern och sedan hem en sista gång. fast jag gör gärna om det om två år igen. för julen 2009 äger rum i finspång.

På tal om 2009 är det ju nyårsafton om ett par dagar. den ska firas med mammapappabarn x2. de nya föräldrarna med tillhörande bäbis ska vara med på tegelbruket under denna högtidliga tillställning. johnny ska jobba och tjäna kosing åt oss. han är allt bra underbar! det var han även innan han tjänade kosing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback