Jag och det som finns i mitt liv 12

I min handväska
finns:
  • kvitton från mataffärer (för mat är typ det enda jag handlar)
  • min plånbok - som också innehåller massor med kvitton
  • Extra tuggummi
  • Ansiktscréme
  • en liten tablettdosa med värk- och allergitabletter
  • en annan liten tablettdosa med starkare allergimedicin
  • mitt körkortstilstånd och Johnnys handledar intyg
  • min inhalator
  • en penna från Hyresbostäder som vi aldrig haft som hyresvärd, så jag undrar vart jag stulit den...
  • en sån där fuskpeng till kundvagnar
  • damm
  • mitt pass
  • min mobiltelefon
  • etui till linserna
  • en liten flaska med linsvätska
  • sand
  • lysen till min cykel
  • en liten "väska" med bindor
  • ett glasögonfodral med glasögon i
  • och ett par hårnålar

Förut idag så tyckte jag att väskan var så tung och undrade varför… men nu när jag skrev upp allt som fanns i den så är det ju inte så konstigt! Hur fan kan jag gå runt med så mycket skit? Men vad ska jag plocka ur? Ååå, vad ”tjejig” jag är, det trodde jag inte om mig!

 


Kommentarer
Postat av: E

2011-06-23 @ 21:41:59
Postat av: Emilie

Okej det där råkade jag skriva.

Det där va inte nådigt! Kära tider!



Sand är tungt. Och de där EXTRA tuggummina kanske inte behövs!

2011-06-23 @ 21:43:54
Postat av: Hanna Wallin

Emilie:

Nej det är onådigt! men vad mer än sand och tuggummi kan jag ta bort? hjälp mig rensa!!

2011-06-23 @ 21:54:43
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Eva Paulsson

Cykellysen behövs ju inte nu på sommaren, och ansiktskräm är kanske inte livsnödvändigt? :)

2011-06-23 @ 22:01:32
Postat av: Hanna Wallin

Eva:

för tipsen! Tänkte med på lysena... de kan jag ta ur på en gång. Men fejskrämen behöver jag, för jag är jämt så galet torr runt munnen och smörjer jag inte ofta så svider det så jag blir tokig!

2011-06-26 @ 20:04:50
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Hanna, du har ju mer grejor än mig i väskan! Det trodde jag aldrig! :)

2011-08-14 @ 20:15:00
Postat av: Rebecka'

bra blogg :)

2011-08-14 @ 20:32:22
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg

2011-08-14 @ 20:49:29
URL: http://missyt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback