Jag och det som finns i mitt liv 02


Min första kärlek


J
aha, min första kärlek... Jag har inte varit så bra på att släppa ut mina känslor för andra människor. De kunde ju göra mig illa! Så jag har inte tillåtit mig att känna så mycket kärlek. Tror inte att jag varit kär i någon mer än i Johnny... De andra som jag fattat tycke för har inte varit som när jag träffade honom. Han fick mig att känna! Det var allt mellan sorg, glädje, lycka och tro på mig själv. Så tillslut fick jag ge upp och "kasta mig över honom" i hans lilla säng. Nae, det gick inte riktigt så vilt till. Annika fick mig att inse vad jag kände och nästan gång vi träffades pussade jag honom och sa jag gillar dig. Sen levde vi lyckliga i alla våra dagar! Sex och ett halvt år senare får han mig fortfarande att känna alla mina känslor och jag älskar honom för det!


 


Kommentarer
Postat av: Losan

Och ni är det bästaste och roligaste paret!!

2011-01-10 @ 17:24:46
Postat av: Hanna Wallin

ÅH, vad gullig du är Losan! Jag tycker ni är det!

2011-01-10 @ 19:53:58
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: anna

sötisar, har ni varit ihop sååå länge, tiden går fort minsann :)

2011-01-13 @ 20:27:42
URL: http://pysselmajjan.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men kom igen dååå ! Uppdatera! ;)

ps Turtulas!

2011-02-05 @ 12:47:15
Postat av: Anonym

Och vem var det som såg till att ni hamnade i samma grupp så att ni började prata på en gång?? Vem vem

2011-03-21 @ 13:17:40
Postat av: Hanna Wallin

Anonym:

Det var min kära fröken Johan som tutade ihop oss! Tänk vad mycket dyrbar tid vi sparade på det :D

2011-03-21 @ 17:53:59
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback