Jag och det som finns i mitt liv 01



Presentera mig själv

Jag är en Hanna i mina bästa år. Läser till förskollärare och bor med en massa lådor. Jag och min lover håller på att packa inför kommande flytt till Finspång! Trode aldrig när jag lämnade den hålan (för en annan håla för sex och ett halvt år sedan) att jag skulle vilja flytta tillbaka. Men nu har jag insett vad jag behöver ha nära för att må bra och det finns inte i Norrköping, inte heller i Örebro, Hofors eller Fellingsbro.

N
är jag inte packar lådor latar jag mej för det finns inte så mycket annat en kan göra med smärtande händer. Nae, nu ljög jag lite. Jag gör andra saker med, tex busar, går ut med vår fosterhund, träffar vänner och läser. Jag önskar att jag tecknade mer men man kan inte få allt här i livet! Vill även animera men motivationen vill inte infinna sig! Hoppas att den kommer snart... För att skapa är det bästa jag vet!





Kommentarer
Postat av: Anna

kul att du börjat blogga igen, ser fram emo att läsa fler inlägg och snart blir vi grannar :) vi bor fortfarande i lådkaoset då vi nätat på massa möbler som vi beställt men nu har de äntligen kommit :)kram

2011-01-06 @ 22:16:51
URL: http://pysselmajjan.blogg.se/
Postat av: Hanna Wallin

Ja, visst är det kul att jag börjat igen! Det är roligt att skriva men man har inte alltid tid... Ska bli guld att bo på samma gård igen!! Skönt att ni kan komma iordning nu i alla fall.

2011-01-07 @ 11:35:02
Postat av: Emilie

Hejja! Uppdatera mera!

2011-01-09 @ 15:23:53
Postat av: Hanna Wallin

Okej Emilie, ska bli!

2011-01-10 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback