Jag och det som finns i mitt liv 04


Det här åt jag i dag


Till frukost: Grönt te med citron, filmjölk med inolaxol, bröd med smör (ville ha ost på smöret men det var ett rätt så formlöst bröd. Jag bakade det häromdagen och ville smula sönder sig, vet inte varför det ville det dock...)

Till mellanmål: Vatten och samma bröd som till frukosten med smör och prickig korv på (det smulade sig inte lika mycket när jag skar det på ett annat sätt, så ni vet).

Till lunch: Mjölk, potatismos och köttfärssås.

Till mellanmål: Vatten och en liten, liten bit choklad (ja jag har mens! Ångrar valet av mellanmål nu för jag fick huvudvärk efter chokladen).

Till kvällsmat: Mjölk, potatismos (ja, jag åt medvetet potatismos två gånger på en dag. Potatis är det bästa jag vet!!!) och sån dansk röd pölse.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Vart är grönsakerna och frukterna?

När man har mens får man göra vad man vill! (men man får också göra det som man behöver, kanske äta en smörgås)

2011-02-11 @ 17:56:19
Postat av: Hanna Wallin

Emilie:

Jag vet! Men du får hjälpa mig med vad jag kan äta!

2011-02-15 @ 20:33:33
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback