Jag och det som finns i mitt liv 18

Min favoritfödelsedag

Jaaa, vilken födelsedag är min favorit? Det här är en mycket svår rubrik... Men det kanske är den när jag fyllde 24, eller blev jag 23 eller 25? Skit samma hur mycket jag fyllde! Jag och Josefin hade i alla fall haft vår gemensamma fest med temat 50- och 60tal kvällen innan och vi hade SÅ ROLIGT! Mina näraste och käraste kom och många sov över. Dagen efter var alla trötta och de flesta lite bakis. Några av mina vänner köpte hem lite kakor och dekorerade fatet med ljus. Ljusen blåste jag ut och kakorna mumsade vi på. Jag gjorde en tårta och min mamma och pappa kom sedan för att fika tillsammans med de gäster som stannat sen dagen innan. Det var en härlig födelsedag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback