hund och rock och helg

Ett nytt inlägg här då... Det är inte så mycket som har inspirerat mig på senaste tiden. Eller så har jag inte varit öppen för det. Annas blogg hade inspirerat mitt förra inlägg och Losans inköp av scrapgrejer fick mig och Johnny att göra ett "kryapåer" kort till sjuklingarna på Risingsväg i Finspång. Fan vad snyggt det blev! Vi använde typ allt vi hade hemma.

Igår var Fanny här när mamma var hos läkaren i Linköping. Hunden sov i Johnnys knä när han spelade TV-spel. Så söta! Sen kom mor och far och spelade lite Rock Band. Eller, inte mor. Hon vågade inte prova.

Helgen spenderades i Guldsmedshyttan för min del. Så kul att träffa systern och Magnus och Ella och hundra hundar och tusen släktingar! Ella är stor tjej nu och har både hår och tänder. Springa och skrika kan hon med, även sätta på förstärkaren och trycka ut CD-skivor. Emilie och Markus kom på söndagen och det fotades en massa med den nya kameran. Vi hets åkte ikapp en buss inne i Örebro på kvällen. Wallins måste ju alltid vara ute i god tid :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Gullungar!

2010-01-19 @ 11:41:49
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Ordrik

Haha! Vilken tuffing hon är!



Jag vill också spela tv-spel! Imorron?

Se 500 Days of Summer förresten, den är tokbra! Jag tycker inte alls om romantiska komedier, men denna gillade jag verkligen :)

2010-01-19 @ 16:37:06
URL: http://ordrik.blogg.se/
Postat av: Anna

åh, scrapbooking...me like! :) söta ni är på bilden, du och ella :)

2010-01-19 @ 19:42:29
URL: http://pysselmajjan.blogg.se/
Postat av: Losan

Världens bästa kort var det! Vi blev friska direkt!!!!!!



Sötungen Ella!

2010-01-19 @ 20:37:04
Postat av: Hanna

Ordrik:

kan man hyra den på dvd eller? den går ju inte på bio... nästa vecka blir det spela av! ANNARS BLIR JAG TOKIG!!



Anna:

Visst är vi söta :) Johnny sa att Ella ser ond ut dock.



Losan:

det var lite tornado power i kortet. det var därför ni blev friska :) tack för scones och umgänge igår! det var askul!!



2010-01-21 @ 11:56:40
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hanna klart du får komma.. Men det blir eventuellt ont om sovplats haha.. Och the happening lär bli i februari.. Om ja får som ja vill =D

2010-01-22 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback