uppehåll och hurtful

Det var ett tag sedan...

Så börjar en del samtal, men även blogginlägg. Har inte haft lust att skriva. Det är anledningen till att det var ett tag sedan. Det är fler än jag som inte skrivit på ett tag. Har bloggandehypen svalnat?

På tal om hypar, Erik Hassle. Hur kan en och samma låt både vara bra och tråkig med en och samma artist? Tycker att Hurtful är BRA akustisk men väldans tråkig som den låter på radio och på hans skiva. Har ni varit med om en sådan låt tidigare?


Den bra versionen hittar ni här

Den tråkiga hittar ni här

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilket jävla hår!? Jag gillar INTE den låten.. Fy och blä! Jag har haft torka med men idag har jag skrivit! Läs! =D

2010-03-07 @ 13:08:46
Postat av: Hanna

Han är riktigt krullig i skallen :) Jag gillar den med bara gitarrerna. Inte annars...

Ska läsa på en gång!

2010-03-13 @ 22:05:10
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback