väntar och grejjar och hatar och minns



RING ELLER KOM HIT DÅ OM DU HELLRE VILL DET!!

Jaha. Man ska väl skriva nåt mer då... Vad som senast inspirerade mig var herr Sköld. Han skrattar så otäckt så jag ville animera honom. Fick två program av min PappaMartin. Men inget av de funkade! Jag är sämst på datorer!!! Så den inspirationen blåste bort likt ett höstlöv. Får be någon om hjälp. Började istället på en liten film till min Erin i Kanada. Måste filma och klippa och grejja.

Annars är det dystert... grått, regn och gäääää. Hatar det mesta. Magen är jobbig och jag mår illa, jag mår illa.
Har kollat mina nerver i händerna och armarna. Fick en massa ström genom dom och händerna hoppade som döda fiskar på en brygga. Jag mindes en brygga för ett par dagar sedan. Bryggan i Butbro. Den där sommaren när vi bara badade och fiskade och göttade oss. Fan vad härlig den sommaren var! Längtar till sommarlovet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback