snälla och sen vridna systrar

Idag har jag varit på min VFU och sen kom pappa, Helena och Ella hit. Bebben är stor, kissar och bajsar på pottan. Hon är så söt så jag tror jag blir tokig!!

Under dagen har det inte varit så mycket som inspirerat min kreativitet... men nu lyssnade jag precis på We're not gonna take it med Twisted Sister. Fan vad bra den är!! Älskar trummorna i början.  Sen hittade jag den här videon. Herre gud vad roligt!! Alla måste titta! Så roligt när han skriker "NO" på slutet! HA HA HA! Så nu vill jag göra en egen video. Måste fixa en kamera snart.


Kommentarer
Postat av: emilie

till vilken låt ska du göra en video?

2009-10-02 @ 12:20:18
Postat av: Hanna

Det vet jag inte... nån bra som är rolig att göra nåt till. "Safety dance" kanske! Då kan jag ha med eran dans också!!

2009-10-09 @ 21:40:14
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback