heta läppar och animation

Johnny visade mig en Flaming Lips video för ett par dagar sen. Den är underbar! Älskar linjerna och rörelsen i dem. Åh vad jag ville animera! Så jag gjorde det. Vi har en web kamera att line testa med. Men jag måste skaffa mig Animo, eller nåt liknande, att fixa allt i sen. Vad skönt det är här inne nu. Både inne i kroppen och inne i rummet. Papper och pennor ligger utspritt över både golv och bord. Det är så det ska vara när man skapar. Det är då kreativiteten kommer ut.

Kolla in videon och hoppas ni också blir inspirerade att göra någonting.
Tryck här för att komma till youtube klippet.



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt att du har kommit igång o animera igen! Massa kramar

2009-10-19 @ 12:08:52
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Helena:

Ja, visst är det roligt! Fast Johnny tycker det är lite jobbigt, för han vill inte ha det stökigt :)

2009-10-21 @ 11:54:56
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Det får han tåla! :)

2009-10-21 @ 13:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback