händer och bio och bäbissjukan

Eftersom jag är en wallin så ska jag dra på mig konstiga och töntiga åkommor lite titt som tätt. nu har jag fått en inflammation i min högra hand! det hurtar som fän!! har en skena på den så jag inte använder den i onödan. därför skriver jag med mitt vänstra pekfinger nu. det tar lååång tid.

Igår såg jag och johnny coraline på bio! den var mycket bra och vi måste se den igen! den går även som 3d i bland annat stockholm. ska vi se den där eller här i norrköping igen eller vänta tills den kommer på dvd? kan man vänta så länge? vi blev sjukt sugna på att animera båda två, så vi ska gå till mediamarkt och köpa oss en kamera med stativ!! YEEHA! men jag vet inte om jag kan göra klart dockans huvud med min dumma hand. fan vad jag önskar att wallin genen inte blir så dominerande hos våra framtida barn som vi helt plötsligt blivit sugna på att skaffa. det är farligt med söta lovisar och ellor. de smittar ner folk med bebissjukan!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, en inflammerad hand har man inte varje dag!



Är också jättesugen på att se Coraline i 3D! Eller överhuvudtaget!

2009-05-24 @ 14:16:48
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: Femma

Ja, jag vill ha en honeyjohnnybebis i min famn! & i er famn som jag kan titta på med huvudet på sne & gråta åt för jag tycker den är fin.

2009-05-26 @ 10:39:52
Postat av: Helena

Jag med! Men först måste du ju gå klart skolan gullunge!

2009-05-27 @ 08:50:02
Postat av: Hanna

malin:

nej, det är väl inte det man längtar efter när man vaknar på morgonen :)

du måste se den! den är skitbra!!



femma:

honeyochjohnnybebisen kommer bli bästis med lovis! det har vi bestämt. kollade på kort igår. när vi träffade er i parken för nästan ett år sedan. lovis var så liten så jag började nästan gråta när jag såg bilden!



helena:

eh! johnny får skaffa ett glassigt jobb, typ kung, så får han försörja oss allihopa. så kan vi alla vara hemma och leka hela dagarna!

2009-05-29 @ 23:05:58
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback