windows och bröder och jalla jalla!

Allt som kan bli fel blir fel! nu har datorn kommit på att vårt operativsystem inte är äkta. så det ända vi kan göra med datorn är att gå in på internet. ingenting annat! jag som skulle illustrera till eriks företag idag... men det får vänta tills imorn eller nån annan dag när windows vista komemr på posten från johnnys föräldrar.

Jag vill leka med samuel! ska bryta mig in hos honom imorn. eller så får jag be snällt om hjälp så kommer han nog. han kommer jämt när man ber honom. världens bästa bror! 

Nu hör jag grann-pappan i trapphuset. han är snäll. påminner om pappan i "jalla jalla". det är bra grannar här. tror jag i alla fall... har inte pratat med så många. det är tre lägenheter på varje våning och det är åtta våningar. det blir... 24, eller? många familjer blir det i alla fall. omöjligt att veta vad alla heter och vilka de är.


Nu ska jag läsa lite bok till skolan. nåt nyttigt att göra en oproduktiv dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback