snillen och planer

Nu funkar datorn hemma! fixade virusprogram idag så nu kan vi fara ut på internet också! saknar fellingsbro lite. där kunde man bara öppna dörren och ropa på hjälp så dök kloka män med datakunskap upp som små gubbar i lådor och rädda den lilla hannan i nöd, här måste jag tänka själv och det är jobbigt...

Egentligen ska jag sova nu för jag ska upp och tvätta imorn klockan sju. men jag är envis och säger att jag inte är trött, fast jag är det.



PS. jag vill vara mer spontan! men jag är en pensionär och planerar allt in i minsta detalj! tråkigt.


 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wiiie jag är också pensionär - dricker aldrig, aldrig ute sent och fan ta mig, jag klär mig som en...

2009-03-07 @ 19:27:28
Postat av: hanna

min lillasyster skrattar åt mig och säger tant! nu kan jag tala om för henne att det finns fler av oss förtidspensionärer :D

2009-03-10 @ 14:00:11
Postat av: emilie

Men du är ju en liten tant. har ju spetsdukar eller virkade dukar, och sånt där skynke som hänger framför handdukarna, och somnar framför tvn. men för det kan du ju va en spontan liten tant. :)

2009-03-10 @ 15:11:02
Postat av: Malin

Att planera allt i minsta detalj är inte pensionärsaktigt, det är bara smart!



Jag använde inget särskilt program, utan sidan writeonit.org!

2009-03-12 @ 12:38:29
URL: http://celeritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback