kläder och saker och smink

Denna helg har vi celebert  besök från göteborg. vi ska snart till världens bar och sedan till hugo. vet inte vad jag ska ha på mig! jag har fina byxor och kjolar och klänningar. men inte nån tröja som passar till dem. måste sluta att bara köpa det som är roligt att köpa. mer sånt som jag behöver. vi får väl se hur det slutar...

Det är uppsats, tenta, sommarjobb och leta böcker som gäller nu. just det! jag måste anmäla mig till höstens kurser också. allt sker på en gång.

Nästa helg ska familjen på 30 och 30 års kalas utanför örebro. men inte jag. för jag har tenta på lördagen! varför i hela helvetet ska de lägga tenor på lördagar?! jag vill ju också kalasa och träffa släkten. men man kan inte få allt. är glad att vi bor så nära alla ändå. min familj och mina vänner är seriösly bäst!

Nej, nu ska jag sminka mig och bli en foxy lady!

Kommentarer
Postat av: Losan

Hoppas ni hade super kul igår och att du dansa åt mig med=)

2009-03-15 @ 08:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback