mat och tårta

När jag tog bilden var vi typ 18 år och ettan var fortfarande ett ganska roligt ställe att gå till. nätterna var fulla av drömmar, härj, cruise rundor till grytgöl och en oändlig framtid. det var ett järngäng som aldrig skulle dö!

Ikväll åt vi mat på världens bar och gjorde marängtårta när vi kom hem. det diskuterades och skrattades som vanligt när järngäng återförenas. en pluggar här och en jobbar där. en annan jobbar och tränar ett fotbollslag. en fjärde ska till irland och det kommer gå en evighet innan vi ses igen. en oändlighet innan ni tre återigen kommer vara så här underbara tillsammans mitt i natten. den som väntar på någonting gott väntar alltid för länge. men jag står nog ut under tiden. för fan! vilket bra gäng vi är!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha vilken bild.. Har jag aldrig sett och inte minns jag den heller.. =P Det var jättekul ikväll tycker jag med!!! Och jag kommer sakna min Honey massa!!! ='(

2009-02-07 @ 23:28:14
URL: http://pinglrocks.blogg.se/
Postat av: Losan

Finns inget gäng som är så bra som vårat! =)

2009-02-08 @ 15:26:30
Postat av: hanna

jossan:

bilden togs en kväll i mattssons hem. den gången vi hade tråkigt men vi kom då på att vi var 18 och kunde gå ut på ettan! minns du?

jag kommer sakna dig!! får vi tjuta vid hejdået?

2009-02-08 @ 17:09:47
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: hanna

losan:

nej det gör det inte!! det finns ju två tornados med i gänget, en matsa och en tiger. inget rår på oss!! :D

2009-02-08 @ 17:11:33
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nej det minns jag inte.. Eller kanske förresten ändå.. =P Nåt är det jag minns i alla fall! haha.. Jappenknappen visst får man tjuta! =D

2009-02-09 @ 17:41:39
Postat av: Josefin

Skriv nåt då för tusan!! =O

2009-02-17 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback