tankar, skola och hår

Jag tänkte härom dagen en tanke och sen tänkte jag "det ska jag skriva om". Men nu minns jag inte vad det var för nåt. Jag måste börja skriva upp bra tankar direkt. Så jag inte tappar bort dom. Jag får väl skriva om nåt annat istället...

Idag var jag åter i de stora salarna på universitetet. Sommaren är slut och det börjar bli höst i luften. Solen skiner men det är lite kallt ändå. Det är för kyligt med kortärmat men för varmt för jackan. Det är något slags mellanting här ute. Jag måste komma ihåg att ta med mig frukt eller nåt liknande om dagarna. Jag dööör om jag ite får äta på en gång. Tur för mig att jag har världens bästa pojkvän och fru som tar med sig lite mellanmål till mig i deras väskor. De vet att jag måste äta var tredje timme för att undvika att bli monster och svimma.

Har föresten klippt håret. Det är kort nu. SKÖNT! Vi har världens bästa frisör som jag måste tacka ordentligt någon dag.

Kommentarer
Postat av: ¨Josefin

Klart vi ska göra de.. Vi kan skjuta dom me slangbella =D

2009-08-17 @ 19:05:47
Postat av: emilie

hihi. Otur! Iden kanske inte va så bra, som i seinfel du vet, när han drömmer. Kom ihåg att någon dag kan va idag. :)

2009-08-17 @ 19:51:34
Postat av: Hanna

emilie:



Det avsnittet minns jag inte... Vi får låna hela boxen av dig nån gång och kolla på alla igen.



Jag ska ringa dig sen eller om jag gör det imorn. Spännande med skolan! :D

2009-08-23 @ 15:19:18
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback