skriva och fika och äta och fira

Igår var en det en mycket bra dag. vi sådde grönsaker till balkongen, lagade mat, jag skrev mycket och kopierade ännu mer. sen kom losan och vi fikade och snackade i timmar! sen blev det apa!! hoppas vi kan leka snart igen. om två veckor kan jag kolla på match. hejja på coachen!

Idag började det grinit men johnny och jag älskar varandra så det gick över. vi gick på stan och åt på kina restaurang. han var snyggare än alla!

Nu äter jag godis. ikväll ska jag på 20års fest! det var typ 5 år sen sist... jag är äldre men inte gammal.

Kommentarer
Postat av: losan

Klart vi ska leka snart igen!!!

heja heja coachen=P

kinamat lät inte helt fel! blev lite avis nu

2009-04-18 @ 19:42:09
Postat av: Lisa

Jag skulle med vilja ha en balkong..men en utan duvskit. Hm. Stan får va min balkog :P

Postat av: Helena

Vad fint du har gjort! Det syns att det är du som du har ritat! Saknar dig! puss o kram

2009-04-20 @ 10:16:02
Postat av: Hanna

losan:

vi ska leka så det smäller omdet! :)

ja, kinamaten var mycket god. det är bättre att käka lunch på sånt ställe än på pizzeria.

2009-04-20 @ 17:31:58
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

lisa:

du har ju en mycket större balkong än oss om du ska ha hela stan!! får man leka på den?

2009-04-20 @ 17:32:42
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

helena:

tackar! har fått hjälp. men lite kan jag själv, rita till exempel. :) är det likt mig på bilden då?

saknar dig med! kommer och hälsar på igen så snart jag kan! kram kram kram kram!

2009-04-20 @ 17:34:15
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback