semester och skola och blä!

I helgen var jag och johnny i guldsmedshyttan hos systern och hennes familj. mycket roligt! tråkigt att det är så jävla långt dit bara! mycket hinner hända mellan besöken... bebben har växt och kan snart springa iväg, en liten, liten hund har flytta in i hundfamiljen, kusiner flyttar ihop och isär och rum görs om. alla har snart hund utom jag!! hatar att bo här! det är tusen mil till närmsta skog och duvor bajsar över hela balkongen. längtar tills vi flyttar till ett hus med stor tomt och skog och sjö ett skutt ifrån. kan ju tro att vi bor i stockholm, i den "riktiga betongen".

Imorn ska vi jobba med uppsats till klockan tre, sen ska vi till finspång och byta däck på bilen, sen ska jag skriva kortfattat om två böcker och två texter. jag hatar den här kursen!

Nu blev allt blä! ska gå och bli lite tröstad av johnny. han vet hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback