bebben och natt

Igår blev jag moster!!
världens härligaste helena och magnus blev mor och far!
tänk, äntligen kom det en liten bebbe som redan är älskad av alla och som alltid kommer att ha kärlek att hämta och ge.
ett nytt liv i en lång rad av andras liv.
en underbar bebbe som jag kommer krama och pussa och bita och busa och lära franska!
en underbar syster och svåger som jag kommer krama och pussa och bita och busa och inte lära franska!

Natten var lång men tog slut snabt.  satt och diskuterade liv med cicci tills klockan var 03:45. från början var vi fyra, sen fem sen två. de andra gav sig iväg på mer äventyr. både i verklighet och dröm. vi som fanns kvar smuttade vin och äckeldricka och var visast i hela världen.

Tänk. en bebbe som är  liten. fin. ny.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis!!! Jag längtar efter att få bli moster/faster!

2008-12-01 @ 08:03:12
URL: http://lisara.blogg.se/
Postat av: hanna

hon tackar! men det är ju inte min förtjänst :)

det är det mest spännande jag varit med om! det och när emma fick lovis. hoppas du inte behöver vänta allt för länge :)

2008-12-01 @ 19:57:37
Postat av: Lisa

jag med. Kan tro att det finns en snart kanske om ett år. eller 1,5 år. fubbans:P

2008-12-03 @ 11:04:23
URL: http://lisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback