hund och norpan och serietidningar och mr russel

Yeha! vi ska köpa en hund! vet inte om det blir nu eller efter sommaren. men någon gång blir det av i alla fall. kan inte tänka på något annat. hundar hundar hundar...

Parken i norrköping är underbar och emmas mage är underbar och samuels gungstol är underbar och att det bara är en liten busstur till min mor och far är underbart och att min lillasyster hälsar på är underbart och att jossan börjar få ordning på allt är underbart och att losan jobbar som fan är inte underbart och johnny är bästastunderbarast!

Just nu är vi på ängen i vinninga. här är sommar och vi ligger på en filt och läser serietidningar. kaptenen följer johnny i hälarna. mamman klipper gräs. pappan lagar och grejar. morfarn tjoar på kor och brodern tycker att jag är lite dålig på att blogga. men vi har inget internet hemma och det är tråkigt att sitta på bibblan och skriva. så jag gör det bara när vi är hos någon bra jag känner.

Nu ska jag försöka få johnny att slita sig från curt och gå och lägga sig istället. det är bättre. 

Kommentarer
Postat av: Tiger

Nej Losan har inte koll på hur man gör underbara saker.. Sover o jobbar.. Tråktyp alltså.. =O Woho för party hos er i alla fall.. Jag får låssas att de e kalas.. Ja e svinsugen på att gå på kalas.. Men de e ingen som fyller jue.. Dåligt dåligt!

2008-05-11 @ 22:46:40
URL: http://pinglrocks.blogg.se
Postat av: Losan

För att jag måste jobba haha. Vill ju ha pengarna=P Tråkigt bara att jag missar eran fest=(

2008-05-12 @ 09:51:47
Postat av: hanna

ett upprop:
vi som inte jobbar dygnet runt får kidnappa losan och binda fast tösen så vi får träffa henne lite :)

(jossan, vi kan leka att vu fyller år på festen, vi kanske
kan få lite paket!)

2008-05-12 @ 10:54:42
Postat av: Losan

Men så får man ju inte göra haha. Sen är ja ju ledig om tre dar ju=P ledig hela helgen hehe

2008-05-13 @ 10:56:56
URL: http://pingldingl.blogg.se
Postat av: lisa

Tack för den fina kommentaren :)

Kramar!!

2008-06-18 @ 17:11:03
URL: http://lisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback