hat och musik



I
bland är jag en "förbannadejävlaidiot"!!!

jag sitter vid datorn fast jag inte vill
jag kan inte rita för jag är dålig men gör det ändå
vill bara pilla, pilla och dra bort alting

allt detta bara för att håret är okontrolerbart idag och då är jag dum i huvudet och tycker jag är ful och inte värd att tycka om och vill bara vara någon annan och vill bara klippa av mig allt hår och slå någon. önskar att jag vore flintskallig och vara tvungen att vara fin utan hår. ska nog sluta färga det i alla fall. får prata med alina och se vad hon säger...

Nu har jag världens bästa ringsignal på min nya mobil!

Kommentarer
Postat av: Tiger

Hanna så e de inte!! Du e så söt =) Puss!

2008-06-23 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback