lägenhet och fax och bergskedjor

Letar lägenhet i Norrköping. Har hittat två som har en hyra vi kan ha råd med. Men det är ingen som svarar när jag ringer... Kommer sakna den här i Örebro. Det är ju världens bästa och finaste! Men jag kan ju åka till mor och far i sommar och dega. Det blir säkert även lite svängar till Regna med Emma, Anders och sälen! Så skönt att ha nära till alla igen.

ÖBO ska vara knepiga och larva sig. Så pappa måste leta reda på en fax och gojja. De tror att de är SÄPO eller nåt! Ska dit imorn innan jobbet och skirva på papper.

Johnny jobbar och jag har trååååkigt. Ett berg väntar i köket men det är fan det värsta som finns! disk disk disk disk disk disk disk disk...


Kommentarer
Postat av: losan

du kan allt åka o hälsa på mig ofta med haha=P

2008-01-31 @ 16:31:53
Postat av: Josefin

Men ja börja ju kvart över 6 ju.. Har vfu nu i Svärtinge =)

2008-01-31 @ 17:26:19
Postat av: hanna

klart jag hälsar på! fiske och grilla i stugan är väl bokat?

2008-01-31 @ 17:46:30
Postat av: Tornado

ja de klart hon o ja e sååå tajta=P

2008-01-31 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback